No campo da Química, unha imaxe tamén vale máis que mil palabras

Outubro 6, 2011 at 8:29 am Deixar un comentario

Jessica Fdez. | Duvi
Co fin de achegar a química á sociedade e dar a coñecer o seu labor contributivo ao benestar social grazas a súa aplicación en ámbitos como a arte, o deporte, o medioambiente ou a alimentación, a Universidade promove o I concurso de cartelería A Química na nosa vida. O certame, enmarcado dentro das actividades do Ano Internacional da Química, está organizado pola Facultade de Química e conta coa colaboración da Conferencia Española de Decanos desta disciplina. Está dirixido a toda a comunidade universitaria, co fin de facer públicos os logros dunha ciencia cunhas grandes propiedades que permite que o día a día sexa máis sinxelo.

Máis información

Advertisements

Entry filed under: Uncategorized.

Divulgare alíase co Campus do Mar para seguir colleitando premios Toralla descobre as formas e cores da biodiversidade aos estudantes

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


A Universidade de Vigo ven de crear coa axuda da Fundación Española de Ciencia y Tecnología (FECYT) a Unidade de Cultura Científica co obxectivo de apoiar a difusión, a comunicación e a divulgación dos resultados das investigacións científicas da nosa universidade. Esta nova unidade pretende actuar como intermediario entre a comunidade investigadora e a sociedade, estimulando o seu interese polo mundo da ciencia e a tecnoloxía e dotándoo de mecanismos cercanos e accesibles que os animen a profundizar nestas materias.

reto2030

reto2030

Artigos recentes


%d bloggers like this: